.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهداران به خط شدند
۳۵۰ راهدار با توجه به سرمای هوا در جاده‌های مازندران مستقر شدند.

به گزارش شمال نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روز‌های آینده، در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

 

او افزود:راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آمادگی کامل برای اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی را دارند.

 

نجفی گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران مازندران طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان مجهز و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

 

مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.